حمل بار ارزان مطمئن باربری مشهد به سنگان(خواف)
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار ارزان مطمئن باربری مشهد به سنگان(خواف) 

باربری مشهد به سنگان(خواف) باعث افتخار خود می داند که اولا در تمام خیابان ها – میادین و بلوارهای شهر مشهد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مستقر می باشد و ثانیا با قیمت استثنایی که گاها تا 70%  تخفیف را شامل میشود در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

حال اگر شما هم محلی و همشهری عزیز تصمیم دارید از شهر مشهد اسباب و اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری خود را به شهرستان سنگان(خواف) ارسال نمایید و به دنبال یک باربری مطمئن - ارزان و دارای مجوز اتحادیه هستید یقین بدانید که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بهترین انتخاب می باشد چرا که هم ارزانترین می باشد هم دارای تنوع گسترده از هرنوع خودروی سبک و سنگین می باشد و هم اینکه دارای کارگران با سابقه – دارای بیمه - متعهد و با اخلاق بوده که سالهاست با این شرکت در حال همکاری می باشند.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود همانند هر کسب و کار دیگری که مدیران آن سند چشم انداز و اهدافی را برای مسیر و پیشبرد شرکت تنظیم می نمایند تا مسیر حرکت روبه جلوی آنها مشخص شود ؛ باربری مشهد به سنگان(خواف)  از آغاز فعالیت اهدافی را برای خود مشخص نموده است که یکی از آنها ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه از مشهد به تمام شهرستان های کشور از جمله مشهد به سنگان(خواف) می باشد.

وجود انواع ماشین های مدل بالای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ در ناوگان حمل و نقل این موسسه باربری باعث شده است که علاوه براینکه ما اکنون ارزانترین باربری در ایران باشیم یکی از مجهزترین باربری های حال حاضر کشور نیز باشیم که این خود باعث افتخار این مجموعه می باشد.

یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد به سنگان(خواف) حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید.

با توضیحات فوق مجددا تاکید مینماییم که باربری مشهد به سنگان(خواف) در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سنگان با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به سنگان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: